Politika e Privatësisë

Politika jonë e Privatësisë

Ndryshime në politikën tonë të privatësisë

Kjo Politikë e Privatësisë përditësohet herë pas here; sa herë që bëjmë një ndryshim, ne do ta postojmë këtë në faqen tonë të internetit dhe do t'ju njoftojmë.

Përditësimi i fundit: 01 Nëntor 2024

 

Si ta përdorni këtë politikë të privatësisë?

Në këtë politikë, ne shpjegojmë se si mbledhim, përdorim, ndajmë dhe mbrojmë informacionin tuaj personal kur përdorni produktet dhe shërbimet tona dhe faqen tonë të internetit.

Ju mund të gjeni shtojcat e privatësisë për të gjitha produktet dhe shërbimet tona. Ju lutemi shkoni tek Privatësia e Produkteve.

Kush jemi ne?

Ne jemi Vodafone Albania sh.a. Ne jemi pjesë e grupit Vodafone. Nëse shkoni në Rreth Vodafone Albania ju mund të gjeni informacion me të detajuar mbi kompaninë tonë.

Në disa rrethana, Vodafone Group Services Limited (VGSL) kontrollon disa procese për të dhënat tuaja personale bashkarisht me ne. Selia e VGSL është Vodafone House, The Connection Newbury, Berkshire RG14 2FN. Shoqëri e regjistruar në Mbretërinë e Bashkuar me numër regjistrimi 03802001. Nëse nuk specifikohet ndryshe në një deklaratë të veçantë privatësie, mënyra se si përpunohet informacioni juaj personal do të mbetet në përputhje me formulimin e kësaj deklarate të privatësisë. 

Në këtë politikë të privatësisë:

  • “ne” do të thotë Vodafone Albania sh.a.;
  • “palë e tretë” nënkupton dikë që nuk jeni ju apo ne;
  • “organizatë partnere” nënkupton palën e tretë të jashtme subjekt biznesi që ofron shërbime me vlerë të shtuar; dhe
  • “Vodafone Group” nënkupton Vodafone Group Plc dhe çdo kompani apo organizatë tjetër në të cilën Vodafone Group Plc zotëron më shumë se 15% të kapitalit aksionar.

Selia jonë është në Autostradën Tiranë- Durrës, Rruga Pavaresia, Nr.61, Kashar, Tiranë. Ne jemi të regjistruar pranë Qendrës Kombëtare të Biznesit me Numër Unik të Identifikimit të Subjektit (NIPT) me Nr. K11715005L. Vodafone Albania është regjistruar pranë Zyrës së Komisionerit për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (IDP).

Mënyrat tona kryesore për kontaktimin tonë janë +355 699000140 ose mund të na dërgoni email në nakontaktoni@vodafone.com.

 

Si të na kontaktoni?

Mendimi juaj ka rëndësi për ne – nëse keni ndonjë pyetje në lidhje me politikën tonë të privatësisë, mund të na dërgoni email në: nakontaktoni@vodafone.com  ose mund të na kontaktoni.

Mund të kontaktoni Oficerin tonë për Mbrojtjen e të Dhënave në alfunc.askprivacy@vodafone.com

Parimet tona

Vodafone është e përkushtuar të respektojë privatësinë tuaj. Ne e marrim seriozisht privatësinë, sigurinë dhe respektimin e ligjeve për mbrojtjen e të dhënave dhe të privatësisë.

Ne kemi Angazhimet tona të Privatësisë në thelb të Politikave tona të Privatësisë. Ne synojmë t'i vendosim këto angazhime në qendër të gjithçka që bëjmë.

Informacioni personal që mbledhim rreth jush

Direkt nga ju

Informacioni që mbledhim për ju dhe mënyra se si i mbledhim mund të ndryshojë në varësi të produkteve dhe shërbimeve që përdorni dhe pajtoheni, si i keni përdorur produktet dhe shërbimet dhe si keni ndërvepruar me Vodafone edhe nëse nuk jeni klient, ose çfarë kemi marrë nga një palë e tretë.

Ne do të mbledhim të dhënat tuaja personale kur ju, për shembull:

  • regjistroheni në ndonjë nga produktet ose shërbimet tona;
  • përdorni rrjetin tonë ose produkte ose shërbime të tjera Vodafone;
  • na kontaktoni përmes kanaleve të ndryshme për mbështetje ose kërkoni informacion rreth produkteve ose shërbimeve;
  • vizitoni ose shfletoni faqen tonë të internetit; dhe
  • nëse nuk jeni klient i Vodafone dhe kontaktoni një klient Vodafone ose një ekip të kujdesit ndaj klientit të Vodafone.

Nga palët e treta

Informacioni i mbledhur jo drejtpërdrejt nga ju

  • Informacion që marrim nga burime të tjera, të tilla si agjenci krediti, agjenci për parandalimin e mashtrimit dhe nga ofrues të tjerë të të dhënave. Kjo përfshin të dhënat demografike, të dhënat e bazuara në interes dhe sjelljen e shfletimit në internet.

Llojet e informacionit që mund të marrim, sipas rastit:

  1. Detajet e kontaktit si emri, adresa, numri i telefonit dhe/ose celulari dhe adresa e emailit tuaj;
  2. Detaje financiare të tilla si informacioni i kartës suaj të kreditit ose debitit, informacioni për llogarinë tuaj bankare dhe informacione të tjera bankare - për shembull, ju do të duhet të na jepni këtë informacion kur të hapni një llogari me ne. Ne do të mbledhim të dhënat e nevojshme për të përpunuar një pagesë sa herë që bëni një blerje;
  3. Të dhënat tuaja të trafikut Sa herë që përdorni telefonin tuaj celular, mbahet një rekord.  Kjo përfshin numrin që keni telefonuar ose dërguar një SMS, kohëzgjatjen, datën dhe orën e asaj telefonate, SMS, sasinë e të dhënave që po përdorni dhe vendndodhjen tuaj të përafërt në momentin që kryhet komunikimi (bazuar në vendndodhjen e celularit më të afërt nga e keni dërguar atë telefonatë ose mesazh).  E njëjta gjë regjistrohet edhe sa herë që merrni një telefonatë ose mesazh në hyrje.  Këto janë të dhëna që ne i shohim si pjesë e sigurimit të lidhjes; Megjithatë, ne nuk mbajmë një regjistrim të përmbajtjes së telefonatave ose mesazheve tuaja.
  4. Informacion në lidhje me pajisjen ose lidhjen tuaj, si adresa IP, IMEI dhe MSISDN.
  5. Të dhënat e vendndodhjes suaj Këto mund të jenë të sakta kur përdorni të dhënat e Sistemit Global të Pozicionimit (GPS) ose duke identifikuar shtyllat e telefonit celular dhe pikat e kontaktit Wi-Fi dhe aktivizoni shërbimet ose veçoritë e bazuara në vendndodhje. Ose më pak të sakta kur, për shembull, një vendndodhje rrjedh nga adresa juaj IP ose të dhëna të tilla si kodi postar ose emri i një qyteti;
  6. Kontakti juaj me ne Të tilla si një shënim ose regjistrim i një telefonate që bëni në një nga qendrat tona të kontaktit, Live Chat, Aplikacioni Tobi, ose aplikacioni Whatsapp, një email ose letër e dërguar, ose regjistrime të tjera të çdo kontakti me ne;
  7. Informacioni i llogarisë suaj Të tilla si data e lindjes, gjinia, datat e pagesës që detyroheni ose keni marrë, pajtimet që përdorni, numrat e llogarisë ose informacione të tjera që lidhen me llogarinë tuaj ose të përfshira në My Vodafone;
  8. Informacioni kredencial Ne do të mbledhim fjalëkalime, sugjerime dhe informacione të ngjashme sigurie të përdorura për vërtetimin dhe aksesin në llogaritë dhe shërbimet;
  9. Preferencat tuaja për produktet, shërbimet dhe aktivitetet e stilit të jetesës kur ju na tregoni se çfarë janë ato, ose ne supozojmë se cilat janë ato, bazuar në mënyrën se si i përdorni produktet dhe shërbimet;
  10. Cookies Shihni Politikën e Cookies për detaje mbi atë që ne mbledhim duke përdorur cookie, web beacons dhe teknologji të tjera, duke përfshirë të dhënat e reklamave;
  11. Historia juaj e shfletimit Nëse keni dhënë pëlqimin tuaj, Vodafone mbledh kategoritë e faqeve të internetit që keni shfletuar në celularin, pajisjen ose kompjuterin tuaj, për shembull Sport, Muzikë ose Lajme. Megjithatë, ne nuk kemi një histori të faqeve që shfletoni, pasi kjo është e kufizuar për një periudhë të shkurtër kohe për të mundësuar lidhjen. Ne i përdorim këto sjellje për t'ju dërguar marketing të personalizuar ose për t'ju shfaqur reklama të personalizuara. Ju mund të tërhiqeni nga reklamimi përmes Cookies ose, në rastin e marketingut, Cilësimet e Privatësisë, duke u identifikuar në llogarinë MVA.
  12. Informacion rreth mënyrës se si i përdorni produktet dhe shërbimet tona Të tilla si niveli i shërbimit që merrni – për shembull, defekte në rrjet ose shërbim dhe ngjarje të tjera që mund të ndikojnë në shërbimet tona të rrjetit ose shërbime të tjera; ose historikun tuaj të shikimit nëse përdorni produktin tonë VTV për shembull.
  13. Detajet e përdorimit tuaj të shërbimeve ose produkteve specifike, për shembull, pajisjet CIOT ose VTV. Ju mund t'i referoheni suplementit specifik të privatësisë për çdo produkt/shërbim për më shumë informacion mbi të dhënat e përpunuara.

Si i përdorim të dhënat tuaja personale dhe baza ligjore për ta bërë këtë

Ne do t’i përdorim të dhënat tuaja personale për një sërë qëllimesh, duke filluar nga mundësia që ne t’ju ofrojmë produktet ose shërbimet që keni kërkuar deri në garantimin që ne po i ruajmë këto nga praktikat mashtruese. 

Ne mund të përdorim Inteligjencën Artificiale (A.I.) për të na ndihmuar t'ju ofrojmë një produkt ose shërbim të kërkuar. Nëse përdorim A.I. ne do ta bëjmë këtë me përgjegjësi dhe kur është e nevojshme do të tregojmë se përmbajtja është krijuar nga A.I.

Kurdoherë që përdorim informacionin tuaj personal, ne e bëjmë këtë bazuar në një bazë ligjore specifike sipas ligjit për mbrojtjen e të dhënave të listuara më poshtë:

 

  1. Ekzekutimi i kontratës tuaj ose për të lidhur një kontratë dhe për të ndërmarrë veprime për kërkesat tuaja për shembull, në mënyrë që të mund të bëni telefonata dhe mesazhe, dhe të shfletoni internetin në telefonin tuaj, ne përpunojmë të dhëna të tilla si numrat që thirrni, sa të dhëna (internet data) jeni duke përdorur dhe kur ju jeni duke e bërë atë në mënyrë që ne të mund të sigurojmë lidhje. Kjo na mundëson gjithashtu të gjenerojmë faturën tuaj, bazuar në përdorimin tuaj. Ne kryejmë gjithashtu kontrolle krediti kur ju aplikoni për një produkt ose shërbim, i cili operohet në bazë të pagesës së faturës për të verifikuar përshtatshmërinë tuaj për hyrjen në një kontratë të tillë.
  2. Interesat legjitime të Vodafone për shembull, parandalimi i mashtrimit, ruajtja e sigurisë së rrjetit dhe shërbimeve tona, marketingu i drejtpërdrejtë dhe përmirësimi i shërbimeve tona. Kurdoherë që ne mbështetemi në këtë bazë të ligjshme për të përpunuar të dhënat tuaja, ne vlerësojmë interesat tona legjitime për t'u siguruar që ato të mos i tejkalojnë të drejtat tuaja. Për më tepër, në disa raste ju keni të drejtë të kundërshtoni këtë përpunim. Për më shumë informacion, vizitoni seksionin Të drejtat tuaja” të kësaj politike.
  3. Pajtueshmëria me një detyrim ligjor duke përfshirë për shembull kërkesat e kontabilitetit dhe taksave, të cilat i nënshtrohen politikave strikte të brendshme (si periudhat e ruajtjes), procedurat.
  4. Pëlqimi aty ku e keni dhënë me vullnetin tuaj të lirë. Pëlqimi mund të tërhiqet në çdo kohë. Shihni më poshtë “Të drejtat tuaja” për më shumë informacion se si ta bëni këtë.

Ju lutemi shikoni tabelën më poshtë për më shumë informacion.

Më poshtë mund të gjeni një përmbledhje të kategorive të informacionit personal që ne përpunojmë për ju, qëllimet për të cilat ne i përpunojmë ato informacione personale dhe bazën ligjore mbi të cilën ne mbështetemi për të kryer atë përpunim.

Palët e treta me të cilat ne punojmë

Ne nuk jemi në biznesin e shitjes së të dhënave tuaja, ne ndajmë të dhëna vetëm me furnitorët që na ndihmojnë të ofrojmë shërbime.

Kur keni blerë produkte dhe shërbime Vodafone duke përdorur një palë të tretë ose organizatë partnere, shpesh na duhet të shkëmbejmë informacion me ta si pjesë e menaxhimit të asaj marrëdhënieje dhe llogarisë tuaj – për shembull, për të qenë në gjendje të identifikojmë porosinë tuaj dhe të jemi në gjendje ti paguajmë ato.

Nëse kemi një kontratë me një ofrues shërbimi ose kontraktor për të na ofruar shërbime ose për të ofruar një shërbim në emrin tonë, ata mund të kenë akses në informacionin tuaj personal. Ne nuk i autorizojmë ata të përdorin ose të zbulojnë informacionin tuaj personal të marrë nga ne, përveçse në lidhje me ofrimin e shërbimeve të tyre.

Ne mbledhim dhe kombinojmë informacione për të monitoruar përdorimin tuaj të produkteve dhe shërbimeve, dhe atë të klientëve tanë të tjerë, si dhe për të na ndihmuar të përmirësojmë cilësinë e produkteve dhe shërbimeve tona. Ne ua ofrojmë këtë informacion palëve të treta (për shembull, ofruesve të përmbajtjes dhe reklamuesve), por çdo raport i tillë ndaj palëve të treta nuk përfshin informacione që mund të identifikojnë një klient individual.

Bashkimet me përthithje dhe Blerje

Nëse ne kemi kryer procese riorganizimi ose bashkim të shoqërisë ose nëse kemi shitur një pjesë të biznesit tonë në një shoqëri tjetër, mund të na duhet t’i japim informacionet tuaja asaj organizate tjetër ose këshilltarëve të tyre ose të marrim informacione personale nga ajo organizatë tjetër.

Pajisjet e palëve të treta me të cilat lidhni kartën tuaj SIM

Ju mund ta lidhni kartën tuaj SIM me një numër pajisjesh të palëve të treta, ose manualisht me një kartë SIM ose elektronikisht përmes produktit tonë One Number. Këto mund të përfshijnë pajisje telefonike celulare ose pajisje të lidhura si altoparlantët inteligjentë ose orët inteligjente. Kur lidhni kartën tuaj SIM me këto pajisje, ato palë të treta mund të regjistrojnë të dhënat tuaja të kartës SIM ose ndërveprimin tuaj me rrjetin dhe t’i japin ato informacione Vodafone për qëllime të vërtetimit të përshtatshmërisë suaj për ofertën e produktit OneNumber. Këta prodhues të pajisjeve të palëve të treta do të përpunojnë të dhënat tuaja personale në përputhje me politikat e tyre të privatësisë dhe ne ju rekomandojmë që të lexoni politikat e tyre të privatësisë përpara se të zgjidhni të lidhni kartën tuaj SIM me pajisjet e tyre.

Produkte të palëve të treta që blini përmes llogarisë tuaj Vodafone

Kur blini një produkt ose shërbim të palëve të treta përmes llogarisë tuaj Vodafone (si p.sh. Charge to Bill për celularin), kontrata për të është me palën që e shet atë produkt ose shërbim. Vodafone po e ngarkon shumën drejtpërdrejt në faturën tuaj vetëm si pjesë e marrëveshjeve me shitësin. Si pjesë e kësaj, ju jeni dakord që Vodafone mund t’i kalojë shitësit disa informacione personale për të përfunduar blerjen tuaj me ta.  

Termat dhe kushtet e shitësit, politikat e privatësisë dhe të cookies do të zbatohen për mënyrën se si ai përdor informacionin tuaj personal – ju lutemi lexojini ato me kujdes.

Për t'ju ofruar ju shërbimin

Është e nevojshme që ne të përpunojmë të dhënat tuaja personale për të na mundësuar t'ju ofrojmë shërbimin tuaj. Me shërbim nënkuptojmë çdo shërbim ose produkt që blini ose përdorni, të tilla si broadband, telefoni e lëvizshme, përdorimi i aplikacioneve tona ose produktet e teknologjisë inteligjente.

 

Si përdoret informacioni juaj?

Cilat të dhëna përdoren?

Baza e ligjshme

Për të përpunuar porosinë tuaj dhe për t'ju ofruar produktet dhe shërbimet e kërkuara

 

  • Për të përpunuar produktet dhe shërbimet që keni blerë nga ne dhe për t'ju mbajtur të përditësuar me ecurinë e porosisë tuaj;
  • Aty ku keni blerë produkte dhe shërbime të Vodafone duke përdorur një palë të tretë ose organizatë partnere, shpesh na duhet të shkëmbejmë informacion me ta si pjesë e menaxhimit të asaj marrëdhënieje dhe llogarisë suaj – për shembull, për të qenë në gjendje të identifikojmë porosinë tuaj dhe të jemi në gjendje ti paguajmë ata.

 

Detajet e kontaktit

Informacioni i llogarisë

Detaje financiare

Ekzekutimi i kontratës suaj

Faturimi dhe kujdesi ndaj klientit

  • Për t'ju faturuar për përdorimin e produkteve dhe shërbimeve tona, ose për të marrë shumën e duhur të kredisë nga ju;
  • Për t’ju kontaktuar nëse informacioni i faturimit që na keni dhënë është gati të skadojë ose ne nuk jemi në gjendje të marrim pagesën;
  • Për t'ju përgjigjur çdo pyetjeje ose shqetësimi që mund të keni në lidhje me rrjetin, produktet ose shërbimet tona.

 

Informacioni i llogarisë

Detaje financiare

Kontakti juaj me ne

Ekzekutimi i kontratës suaj

Mesazhet e shërbimit

  • Ne do t'ju kontaktojmë me mesazhe të shërbimit ndaj klientit për t'ju mbajtur të përditësuar me informacionin aktual rreth produkteve dhe shërbimeve që keni blerë. Për shembull, ndryshimet në termat dhe kushtet tona, plani i çmimeve dhe përdorimi i të dhënave, përmirësime që mund të keni përfituar, roaming ose ndërprerje shërbimi.

 

Detajet e kontaktit

Informacioni i llogarisë

Ekzekutimi i kontratës suaj

Për të përmirësuar shërbimin tonë

Ne mbledhim informacione të tilla mbi përdorimin tuaj të produkteve dhe shërbimeve tona në baza të agreguara ose anonime me qëllim që të na ndihmojnë të menaxhojmë dhe përmirësojmë shërbimet që ofrojmë për të gjithë.

 

Si përdoret informacioni juaj?

Cilat të dhëna përdoren?

Baza e ligjshme

Përmirësimi dhe inovacioni i produkteve dhe shërbimeve tona

  • Ne anonimizojmë, ç’identifikojmë ose grumbullojmë informacione për të përmirësuar shërbimin që ofrojmë për të gjithë. Asnjë nga këto analiza nuk është e lidhur me ju në asnjë mënyrë.

 

Anonime/

të agreguara:

Detaje financiare

Të dhënat e trafikut

Pëlqimi

 

Përmirësimi dhe inovacioni i produkteve dhe shërbimeve tona nëpërmjet palëve të treta

  • Ne mbledhim dhe kombinojmë informacione për të monitoruar përdorimin tuaj të produkteve dhe shërbimeve, dhe atë të klientëve tanë të tjerë, si dhe për të na ndihmuar të përmirësojmë cilësinë e produkteve dhe shërbimeve tona. Ne ua ofrojmë këtë informacion palëve të treta (për shembull, ofruesve të përmbajtjes dhe reklamuesve), por çdo raportim i tillë i palëve të treta nuk duhet të përfshijë informacione që mund të identifikojnë një klient individual.

 

Anonime/agreguar: Informacioni i llogarisë

Interesi legjitim

Menaxhojmë rrjetet tona dhe kuptojmë përdorimin e rrjetit

  • Për të mbrojtur rrjetet tona dhe për të menaxhuar vëllimet e thirrjeve, teksteve dhe përdorime të tjera të rrjeteve tona. Për shembull, ne identifikojmë periudhat e kulmit të përdorimit në mënyrë që të mund të përpiqemi të sigurojmë që rrjetet të mund të përballojnë volumin në ato momente; 
  • Për të kuptuar se si i përdorni rrjetet, produktet dhe shërbimet tona. Në këtë mënyrë ne mund të kërkojmë t'i rishikojmë, zhvillojmë dhe përmirësojmë këto, të zhvillojmë produkte dhe shërbime më interesante dhe të përshtatshme, si dhe të personalizojmë produktet dhe shërbimet tona.

 

Të dhënat e trafikut

Të dhënat e vendndodhjes

Interesi Legjitim

Pëlqimi

 

Përmirësimi i shërbimeve roaming

  • Për të përmirësuar eksperiencat tuaja në roaming dhe për të kuptuar se si po funksionon Vodafone në ofrimin e shërbimeve roaming, nëse Shërbimet Roaming dhe produktet e lidhura me to po funksionojnë siç synohet, ose nëse nevojiten përmirësime për ta bërë roaming më të mirë.  Vodafone përdor të dhëna personale si emri, adresa e emailit, fjalëkalimi, numri i telefonit celular dhe të dhënat e telefonatave për ta bërë këtë. Vodafone krijon raporte të agreguara dhe statistikore të menaxhimit nga ky informacion që nuk ju identifikon individualisht. Vodafone gjithashtu mund t'i marrë këto të dhëna personale dhe t'i anonimizojë në mënyrë që të mund të ndërmerren analiza më të thella të shërbimeve tona roaming. Kjo e ndihmon Vodafone të zhvillojë shërbimet e saj roaming për klientët pa i identifikuar përdoruesit në mënyrë individuale.

 

Anonime/të agreguara:

Detajet e kontaktit

Informacion kredencial

Të dhënat e trafikut

Interesi legjitim

Marketingu dhe përshtatja e shërbimit tonë për ju

Ne përpunojmë informacionin tuaj personal për qëllime marketingu dhe reklamimi, të tilla si për t'ju njoftuar për produkte ose shërbime të reja dhe për t'ju dërguar oferta speciale, si dhe për të na ndihmuar të përshtatim shërbimin tonë për ju.

Ju mund të kontrolloni lejet tuaja të marketingut dhe të dhënat që ne përdorim për të përshtatur këto komunikime në çdo kohë duke vizituar Cilësimet e Privatësisë.

 

Si përdoret informacioni juaj?

Cilat të dhëna përdoren?

Baza e ligjshme

Marketing

  • Ne i përpunojmë këto të dhëna me qëllim që t'ju dërgojmë komunikime marketingu në mënyrën e përshkruar në rreshtin më poshtë. Ne mund t'i përshtatim më tej këto mesazhe duke përdorur aktivitetet tuaja të telefonatave dhe mesazheve, informacionin e vendndodhjes dhe informacionin e shfletimit, nëse ju keni autorizuar që ne ta përpunojmë këtë informacion për këtë qëllim;
  • Nëse keni dhënë lejen tuaj, ne do t'ju kontaktojmë gjithashtu për t'ju njoftuar për produktet dhe shërbimet e kompanive të tjera të Grupit Vodafone dhe ato të kompanive të tjera që mendojmë se mund t'ju interesojnë në varësi të preferencave tuaja të marketingut.

 

Detajet e kontaktit

Preferencat tuaja

Historia e shfletimit

Informacioni i llogarisë

Të dhënat e vendndodhjes

Pëlqimi

Marketing

  • Si klienti ynë, ne do t'ju mbajmë të informuar në përgjithësi për produktet dhe shërbimet e reja, do t'ju dërgojmë buletinë, do t'ju ftojmë të merrni pjesë në një anketë ose do t'ju njoftojmë për ofertat, promovimet, shortet e çmimeve ose konkurset. Ne i përshtatim këto mesazhe bazuar në llojet e produkteve dhe shërbimeve që keni blerë nga ne (për shembull, ne dimë të mos ju tregtojmë nëse jeni në mes të kontratës tuaj telefonike).
  • Ne do t'ju kontaktojmë me postë, në internet, me telefon ose njoftimeve shtytëse përmes aplikacioneve tona.

 

Detajet e kontaktit

Informacioni i llogarisë

Përgjigjet e pyetësorit

Interesi legjitim

Reklamim i personalizuar/i synuar në internet

  • Për të ofruar reklama që janë të rëndësishme për ju, do të shihni gjithashtu reklama të synuara në internet bazuar në përdorimin e cookies. Kjo njihet si reklamë e bazuar në interes.  Mund të jetë në faqet e internetit që i përkasin Grupit Vodafone, në ato të organizatave të tjera si dhe në kanale të tjera të mediave online si faqet e mediave sociale.  Ne gjithashtu mund të kombinojmë të dhënat e mbledhura nëpërmjet cookies me të dhëna të tjera që kemi mbledhur. Nëse nuk dëshironi që asnjë informacion të përpunohet përmes përdorimit të cookies, kontrolloni seksionin tonë të "Cookies". Ai shpjegon se si të kontrolloni dhe të hiqni dorë nga cookies.
  • Mos harroni se mosdhënia e pëlqimit për reklamat e bazuara në interes nuk do të ndalojë shfaqjen e reklamave – por ato nuk do të përshtaten për interesat tuaja.

Të dhënat e cookie-ve

Historia e shfletimit

Informacioni i llogarisë

Pëlqimi

Hulumtimi dhe analitika

Ne përdorim një sërë metodash analitike, duke përfshirë atë që zakonisht quhet “analitikë e të dhënave të mëdha”.  Analitika e të dhënave të mëdha janë teknika analize të drejtuara matematikisht në grupe të mëdha dhe të larmishme të dhënash (kjo është arsyeja pse janë të dhëna “të mëdha”) për të zbuluar modele të fshehura dhe tendenca të pazbuluara deri tani. Në Vodafone ne e marrim seriozisht qeverisjen e analitikës së të dhënave të mëdha. Ne kemi një proces të rreptë të rastit të përdorimit që kërkon që të kryhen kontrolle të ligjit për privatësinë dhe mbrojtjen e të dhënave përpara se të fillojë çdo rast përdorimi. Ne kemi rregulla të rrepta për anonimizimin dhe teknika të ç’identifikuara aty ku është e përshtatshme.

 

Ne përdorim analitikën tonë për të:

  • Hulumtuar tregun dhe për të kryer kërkime dhe analiza statistikore, duke përfshirë monitorimin se si klientët përdorin rrjetet, produktet dhe shërbimet tona në baza anonime ose personale; 

 

 

Informacioni i llogarisë

 

Interesi legjitim

 

 

Profilizimi, Menaxhimi i Mashtrimit dhe Siguria

Profilizimi konsiston në përdorimin e të dhënave personale në një formë të automatizuar për të vlerësuar disa aspekte personale që lidhen me një individ. Ne do të përpunojmë informacionin tuaj personal në këtë mënyrë për qëllime kreditimi, parandalimi te praktikave mashtruese dhe sigurie.

 

Si përdoret informacioni juaj?

Cilat të dhëna përdoren?

Baza e ligjshme

Kontrollet e kreditit dhe ID

  • Ne do të përdorim gjithashtu informacionin tuaj personal për qëllime të verifikimit të identitetit, për qasje në llogarinë tuaj dhe për menaxhimin e përgjithshëm të llogarisë. Ne ndonjëherë e plotësojmë informacionin që mbledhim për ju me informacion nga burime të tjera për të vlerësuar saktësinë e informacionit që mbajmë;

 

Detaje financiare

Informacioni i llogarisë

Informacion kredencial

Ekzekutimi i kontratës suaj

Parandalimi i mashtrimit, siguria dhe mbledhja e borxheve

  • Ne do të përpunojmë të dhënat tuaja të trafikut për tu mbrojtur dhe zbuluar mashtrimin, për tu mbrojtur dhe zbuluar keqpërdorimin ose dëmtimin e rrjeteve tona, për të rikuperuar borxhet ose për të gjurmuar ata që na kane detyrime nga përdorimi i shërbimeve tona.

Menaxhimi i mashtrimit dhe zbatimi i ligjit

  • Ne mund të jemi të detyruar të nxjerrim informacione nëse është e arsyeshme me qëllim të mbrojtjes tonë kundër mashtrimit, mbrojtjes së të drejtave ose pronës sonë, ose për të mbrojtur interesat tona legjitime ose interesat e klientëve tanë.

Të dhënat e trafikut

Informacioni i llogarisë

Detaje financiare

Interesi legjitim

Siguria e Rrjetit

  • Ne do të përpunojmë të dhënat tuaja të trafikut për të mbrojtur dhe zbuluar keqpërdorimin ose dëmtimin e rrjeteve tona ose për të zbuluar dhe zgjidhur përdorimin mashtrues të rrjeteve tona (dhe rrjeteve tona partnere roaming) dhe për të zgjidhur çështjet teknike që po përjetoni.

 

Detaje kontakti anonime dhe të agreguara ose informacione të lidhura me kredencialet

Të dhënat e trafikut

Interesi legjitim

Siguria fizike

  • Ne mund të përdorim pamjet CCTV për të mbrojtur dyqanet dhe faqet tona.

 

Imazhe

Pamje të filmuara

Interesi legjitim

Të përmbushim detyrimet ligjore

Në rrethana të caktuara, është e nevojshme që ne të përpunojmë informacionin tuaj personal në mënyrë që të respektojmë ligjin, për shembull, kur u përgjigjemi kërkesave të zbatimit të ligjit për të dhëna ose për të përmbushur kërkesat tatimore.

 

Si përdoret informacioni juaj?

 

Cilat të dhëna përdoren?

Baza e ligjshme

 

Legjislacioni në fuqi 

 

Kërkesat e kontabilitetit dhe taksave

 

Adresa

Numri i klientit

Datëlindja / mosha

Adresa E-mail 

Gjinia

Emri

Numri i telefonit

Titulli

Statusi i punësimit

Gjendja civile

Faturat

Informacion tarifor

Tjetër Informacion Personal Identifikimi (PII) (p.sh., në fushat e të dhënave të pastrukturuara të plotësuara nga përdoruesi)

Numrat e llogarisë bankare ose xhiro

Informacion i kartës së kreditit

Informacion në lidhje me aftësinë kreditore të klientit

Informacion në lidhje me aftësinë paguese të klientit

 

Pajtueshmëria me detyrimin ligjor të detyrueshëm

 

- Ligji 9920/2008 “Për Procedurat Tatimore në Republikën e Shqiperisë”, të ndryshuar

- Ligji Nr. 25/2018 “Për kontabilitetin dhe pasqyrat financiare”

Qëllimet e zbatimit të ligjit nga autoritetet

  • Mund të na duhet gjithashtu të ndajmë informacionin tuaj për të përmbushur detyrimin tonë ligjor për t'iu përgjigjur kërkesave të ligjshme të autoriteteve. Të dhënat tuaja personale do të jepen vetëm kur ne me mirëbesim besojmë se jemi të detyruar ta bëjmë këtë në përputhje me ligjin dhe në përputhje me një vlerësim shterues të të gjitha kërkesave ligjore.

 

Numri i A

Numri i B

Kohëzgjatja e telefonatës

Koha e mbylljes së telefonatës

Adresa IP 

Ngjarjet e rrjetit dhe regjistri i aktiviteteve

Përdorimi i rrjetit

Regjistri i të dhënave të telefonatave (CDR) pa tarifë

Koha e fillimit të telefonatës

Skedarët e regjistrave në ueb

SMS

ID e celularit

Identifikimi i rrjetit celular

Vendndodhja në përfundim të telefonatës

Vendndodhja në fillim të telefonatës

Numri-IMEI (Identiteti ndërkombëtar i pajisjes celulare

)

Numri-IMSI (Identiteti ndërkombëtar i pajtimtarit celular)

Adresa Mac 

Numri-MSISD (Numri ndërkombëtar i drejtorisë së pajtimtarëve të stacionit celular)

Numri i kartës SIM 

Pajtueshmëria me detyrimin ligjor 

Ligji 9918/2008 “Për komunikimet elektronike në Republikën e Shqipërisë”, i ndryshuar

- Ligji 9887/2008 “Për Mbrojtjen e     të dhënave Personale”, i ndryshuar

 

Qëllimet e trajtimit të ankesave

Ankesat

Informacioni i kontaktit të kujdesit ndaj klientit

Kërkesat për akses në të dhënat personale

Historia e bisedës në internet

Kontrata e pajtimit, kopje e ID-së dhe çdo ndryshim ose kërkesë tjetër e klientit që lidhet me pajtimin

Shtoni në produkt

Rezultati AHT 

Ndërprerje

Produkt bazë

Informacioni i kontaktit / personi kontaktit

Vlerësimi Medallia

Rregullimi i rezultateve për herë të parë

Rezultatet e NPS

Plani i çmimeve

Kërkesat për akses në të dhënat personale

Lloji i abonimit

Informacioni tarifor

Rezultati TSAT 

Pajtueshmëria me detyrimin ligjor të detyrueshëm

 

- Ligji 9918/2008 “Për komunikimet elektronike në Republikën e Shqipërisë”, i ndryshuar

- Ligji 9887/2008 “Për Mbrojtjen e     të dhënave Personale”, i ndryshuar

- Ligji Nr.9902/2008 “Për mbrojtjen e  konsumatorit”

Ekzekutimi i kontratës suaj

- Ligji 9918/2008 “Për komunikimet elektronike në Republikën e Shqipërisë”, i ndryshuar

- Ligji 9887/2008 “Për Mbrojtjen e     të dhënave Personale”, i ndryshuar

- Ligji Nr.9902/2008 “Për mbrojtjen e  konsumatorit”

Regjistrimi zanor i thirrjeve të Qendrës së Kujdesit ndaj Klientit

Ankesat

Informacioni i kontaktit të kujdesit ndaj klientit

Kërkesat për akses në të dhënat personale

Historia e bisedës në internet

Kontrata e pajtimit, kopje e ID-së dhe çdo ndryshim ose kërkesë tjetër e klientit që lidhet me pajtimin

Shtoni në produkt

Rezultati AHT 

Ndërprerje

Produkt bazë

Informacioni i kontaktit / personi kontaktit

Vlerësimi Medallia

Rregullimi i rezultateve për herë të parë

Rezultatet e NPS

Plani i çmimeve

Kërkesat për akses në të dhënat personale

Lloji i pajtimit

Informacioni tarifor

Rezultati TSAT

Pajtueshmëria me detyrimin ligjor të detyrueshëm

 

Ligji 9918/2008 “Për komunikimet elektronike në Republikën e Shqipërisë”, i ndryshuar

Shpërndarja e të dhënave të ID-së së telefonuesit dhe vendndodhjes me shërbimet e urgjencës

Adresa

Numri i klientit

Datëlindja / mosha

Gjinia

Emri

Numri i telefonit

Të dhënat GPS të vendndodhjes gjeografike ose të dhënat e vendndodhjes së rrjetit të nivelit të lartë

Të dhënat e rrjetit të vendndodhjes gjeografike Identifikimi i rrjetit celular

Vendndodhja në përfundim të telefonatës

Vendndodhja në fillim të telefonatës

Vendndodhja gjatë telefonatës

Të dhënat e kullës së transmetimit (p.sh. regjistrat, vendndodhja e përdoruesit, ora, data)

 

Pajtueshmëria me detyrimin ligjor të detyrueshëm

 

Ligjit 9918/2008 “Për komunikimet elektronike në Republikën e Shqipërisë”, i ndryshuar

Si i shpërndajmë të dhënat tuaja personale

Kur është e aplikueshme, ne ndajmë informacionet për ju me:

  • Kompanitë e Grupit Vodafone
  • Partnerët ose agjentët e përfshirë në ofrimin e produkteve dhe shërbimeve që keni porositur ose përdorur;
  • Kompanitë që janë të angazhuara për të kryer shërbime për, ose në emër të Vodafone Albania, ose Vodafone Group;
  • Agjencitë e mbledhjes së borxhit ose organizata të tjera për rikuperimin e borxhit;
  • Agjencitë e zbatimit të ligjit, organet qeveritare, organizatat rregullatore, gjykatat ose autoritete të tjera publike nëse duhet, ose jemi të autorizuar me ligj; 
  • Një palë ose organ i tretë ku një zbulim i tillë kërkohet për të përmbushur çdo ligj të zbatueshëm ose kërkesë tjetër ligjore ose rregullative;
  • Shërbimet e urgjencës (nëse bëni një telefonatë urgjence), duke përfshirë vendndodhjen tuaj të përafërt; 
  • Palët e treta për promovime të përbashkëta me atë palë të tretë;
  • Organizatat partnere që kemi zgjedhur me kujdes në mënyrë që të mund t'ju kontaktojnë për produktet dhe shërbimet e tyre (të cilat mund të përfshijnë ose jo produktet dhe shërbimet e Vodafone). Ne do të kërkojmë pëlqimin tuaj përpara se të ndajmë këtë informacion;
  • Palët e tjera të treta kur jeni duke u regjistruar në shërbimin e tyre dhe ai përdoret prej tyre për qëllime vërtetimi dhe parandalimi të mashtrimit;
  • Palët e treta me të cilat ne reklamojmë, si Facebook, për t'ju shërbyer reklama në internet;
  • Palët e treta që ne përdorim për t'ju shërbyer marketing.

Transferimet ndërkombëtare të të dhënave

Për qëllime të mundësimit të shërbimeve tona sa më mirë, Vodafone mund t’i duhet të transferojë të dhëna tuaja personale kompanive të tjera të Grupit Vodafone  ose ofrues të shërbimeve në vende të Zonës Ekonomike Europiane (EEA). EEA përbëhet nga vende të Bashkimit Europian, Zvicra, Islanda, Lihtenshtajni dhe Norvegjia: ato konsiderohen të kenë ligje ekuivalente me ato të Bashkimit Europian kur bëhet fjalë për mbrojtjen e të dhënave dhe privatësinë.  

Ky lloj transferimi i të dhënave do të ndodhë nëse serverët tanë (d.m.th. ku ruajmë të dhënat) ose furnitorët dhe ofruesit tanë të shërbimeve janë të vendosura brenda ose jashtë EEA, ose nëse përdorni shërbimet dhe produktet tona gjatë vizitës në vende të zonës së EEA.

Nëse Vodafone dërgon informacionin tuaj në një vend që është në EEA ose jashtë Zonës Ekonomike Europiane (EEA), ne do të sigurohemi që informacioni juaj të jetë i mbrojtur siç duhet, në përputhje me ligin 9887/2008 “Për Mbrojtjen e  të dhënave Personale”, Vendimin Nr. 8/2016 “Për Përcaktimin e Shteteve me Nivel të Mjaftueshëm të Mbrojtjes së të Dhënave Personale” të Komisionerit për Mbrojtjen e të Dhënave Personale si dhe Udhëzuesi i vitit 2014 i Komisionerit për të Dhënat Personale për transferimin ndërkombëtar të të dhënave personale. Ne gjithmonë do të sigurojmë që të bëjmë një vlerësim të ndikimit të transferimit dhe të sigurojmë që ka një marrëveshje të duhur ligjore që mbulon transferimin e të dhënave. Përveç kësaj, nëse vendi nuk konsiderohet se ka ligje që janë të barasvlershme me standardet e BE-së për mbrojtjen e të dhënave ose që konsiderohen të përshtatshme nga Republika e Shqipërisë (këtu mund të gjeni vendimin e Komisionerit), atëherë ne do të zbatojmë siguri teknike shtesë dhe masa mbrojtëse organizative, si p.sh. t'i kërkojmë palës së tretë të hyjë në një marrëveshje ligjore që përmban klauzola standarde kontraktuale të miratuara nga Komisioni Europian që pasqyrojnë ato standarde.

Për sa kohë i mbajmë të dhënat tuaja personale

Ne do të ruajmë informacionin tuaj për aq gjatë sa kërkohet me ligj. Në rastet kur nuk ka një kërkesë ligjore, ne do ti ruajmë të dhënat për aq gjatë sa është e nevojshme. 

Na kërkohet me ligj që të ruajmë të dhënat e llogarisë dhe faturimit për 10 vite nga përfundimit i kontratës tuaj me ne në rastet e paspagimit dhe 2 vite nga përfundimi i kontratës në rastet e parapagimit. 

Gjithashtu, ne duhet të ruajmë të dhënat e trafikut për qëllime të zbatimit të ligjit nga autoritetet dhe informacionet rreth ankesave tuaja për 2 vite. 

Ne do mbajmë disa informacione personale për një periudhë të arsyeshme pas përfundimit të kontratës tuaj në rast se ju vendosni të përdorni shërbimet tona sërisht. Ne, ose ndonjë nga partnerët tanë, mund t’ju kontaktojë ju rreth shërbimeve të Vodafone gjatë kësaj periudhe në rast se ju nuk keni hequr dorë nga marrja e komunikimeve të marketingut nga ne.  

Mbajtja e të dhënave tuaja personale të sigurta

Ne kemi ekipe të specializuara sigurie që shqyrtojnë dhe përmirësojnë vazhdimisht masat tona për të mbrojtur informacionin tuaj personal nga aksesi i paautorizuar, humbja aksidentale, zbulimi ose shkatërrimi.

Komunikimet përmes internetit (të tilla si emailet) nuk janë të sigurta nëse nuk janë të koduara. Komunikimet tuaja mund të kalojnë nëpër një sërë vendesh përpara se të dorëzohen, pasi kjo është natyra e internetit.

Ne nuk mund të pranojmë përgjegjësi për çdo akses të paautorizuar ose humbje të informacionit personal që është jashtë kontrollit tonë.

Ne kurrë nuk do të kërkojmë informacione personale të sigurta ose të llogarisë suaj me një mjet komunikimi të pa kërkuar. Ju jeni përgjegjës për mbajtjen e sigurt të informacionit tuaj personal dhe të llogarisë dhe për të mos i ndarë ato me të tjerët.

Faqja jonë e internetit mund të ofrojë lidhje me faqet e internetit të palëve të treta. Ne nuk mund të jemi përgjegjës për sigurinë dhe përmbajtjen e faqeve të tilla të internetit të palëve të treta. Pra, sigurohuni që të lexoni politikat e privatësisë dhe të Cookies të asaj kompanie përpara se të përdorni ose vendosni informacionin tuaj personal në faqen e tyre.

E njëjta gjë vlen për çdo faqe interneti ose përmbajtje të palëve të treta me të cilat lidheni duke përdorur produktet dhe shërbimet tona.

Ju mund të zgjidhni të zbuloni informacionin tuaj në mënyra të caktuara, si p.sh. shtojcat sociale (duke përfshirë ato të ofruara nga Google, Facebook, Tëitter dhe Pinterest) ose duke përdorur shërbime të palëve të treta që ju lejojnë të postoni komente ose informacione të tjera publikisht, dhe një palë të tretë mund ta përdorë atë informacion.

Shtojcat sociale dhe aplikacionet sociale operohen nga vetë rrjeti social dhe u nënshtrohen kushteve të tyre të përdorimit dhe politikave të privatësisë dhe të Cookies. Ju, duhet të siguroheni që jeni njohur me këto.

Të drejtat tuaja

E drejta për të korrigjuar të dhënat personale

Ju keni të drejtë të korrigjoni informacionin e mbajtur për ju nëse nuk është i saktë. Në rast se informoheni që të dhënat tuaja nuk janë të rregullta, të vërteta ose të sakta, keni të drejtë të kërkoni korrigjimin e të dhënave personale. Për të paraqitur kërkesën tuaj ju lutem përdorni këtë formën; Formën e nënshkruar sëbashku me Kartën tuaj të Identitetit (ID) mund ta dërgoni me postë pranë Zyrave Qendrore të Vodafone ose pranë dyqaneve tona.

E drejta për të aksesuar të dhënat personale

Ju keni të drejtë të bëni një kërkesë për një kopje të të dhënave personale që Vodafone mban për ju. Për ta bërë këtë kërkesë si individ ose palë e tretë e autorizuar, ju lutemi plotësoni formularin online këtu ose postojeni në adresën në formular. Përndryshe, mund të kontaktoni ekipin e Shërbimeve të Klientit. Ne do të ndërmarrim hapa të arsyeshëm për të konfirmuar identitetin tuaj përpara se të lëshojmë ndonjë kopje të informacionit tuaj personal. Kërkesa për të drejtat e aksesit të subjekteve është pa pagesë, përveç nëse kërkohet për kopje të mëtejshme të së drejtës së aksesit të subjektit (SAR) e ofruar tashmë.

E drejta për të kundërshtuar përpunimin ku ne mbështetemi në interesat tona legjitime:

Ju lutemi kontaktoni ekipin tonë të Shërbimit të Klientit ose na dërgoni email në nakontaktoni@vodafone.com.

E drejta për të tërhequr pëlqimin

Ju mund ta tërhiqni pëlqimin tuaj në çdo kohë pas dhënies së tij. Në varësi të mënyrës se si e keni dhënë pëlqimin tuaj, ju duhet të jeni në gjendje ta tërhiqni pëlqimin tuaj në të njëjtën mënyrë. Ju gjithashtu mund të kontaktoni ekipin tonë të Shërbimeve të Klientit ose të na dërgoni email në nakontaktoni@vodafone.com.

E drejta për të kufizuar përdorimin e të dhënave tuaja

Nëse mendoni se të dhënat që ju mbajmë janë të pasakta ose besoni se nuk duhet t'i përpunojmë të dhënat tuaja, ju lutemi kontaktoni ekipin tonë të Shërbimeve të Klientit për të diskutuar të drejtat tuaja. Në rrethana të caktuara ju do të keni të drejtën të na kërkoni të kufizojmë përpunimin.

E drejta e fshirjes

Vodafone përpiqet të përpunojë dhe ruajë të dhënat tuaja vetëm për aq kohë sa na nevojitet. Në rrethana të caktuara, ju keni të drejtë të kërkoni që ne të fshijmë të dhënat tuaja personale që mbajmë.  Nëse mendoni se ne i ruajmë të dhënat tuaja më gjatë se sa na duhen, ia vlen fillimisht të kontrolloni nëse kontrata juaj me Vodafone është ndërprerë, gjë që mund ta bëni me Shërbimi ndaj Klientit. Nëse kontrata juaj me Vodafone është ndërprerë, ne mund të kemi ende baza të ligjshme për të përpunuar të dhënat tuaja personale (për më shumë informacion mbi periudhat e ruajtjes, shihni Afate e ruajtjes së të dhënave).

Për të hequr dorë nga mesazhet e marketingut:

Nëse nuk dëshironi të merrni më mesazhe marketingu nga Vodafone, mund të zgjidhni të hiqni dorë nga të gjitha komunikimet e marketingut ose vetëm nga metodat e zgjedhura (email, SMS MMS, telefon ose postë).  

Ka mënyra të ndryshme për të hequr dorë:

  • Hyni në cilësimet tuaja të privatësisë për të menaxhuar lejet tuaja; Cilësimet tuaja të privatësisë do t'ju ofrojnë gjithashtu mundësinë për të hequr dorë ose për të marrë marketing të personalizuar.   
  • Kontaktoni ekipin tonë të shërbimeve të klientit – shikoni faqen ‘kontakto me ne’; 
  • Klikoni lidhjen në fund të një emaili marketingu ose teksti për t'u çregjistruar; 
  • Tregojini këshilltarit nëse merrni një telefonatë marketingu;
  • Çaktivizoni mesazhet e njoftimeve shtytëse, duke përfshirë mesazhet e marketingut, në çdo kohë në aplikacionet tona duke ndryshuar cilësimet e njoftimit në pajisjen tuaj ose duke çinstaluar aplikacionin;
  • Dërgo email në nakontaktoni@vodafone.com për udhëzim.

Tërheqja nuk do të thotë se nuk do të merrni më mesazhe të lidhura me shërbimin. Ju do të vazhdoni t'i merrni ato (nëse nuk kemi sygjeruar ndryshe).

Për të hequr dorë nga marrja e komunikimeve të marketingut nga Vodafone, mjafton të kontaktosh drejtpërdrejt Shërbimi ndaj Klientit.

Në disa raste, ju mund të merrni marketing nga Vodafone, edhe nëse nuk jeni klient ose nuk keni pasur kurrë kontakt me Vodafone. Ky është rezultat i listave të marketingut të palëve të treta që Vodafone mund t'i blejë herë pas here. Nëse jeni regjistruar për të hequr dorë nga një marketing i tillë, nuk duhet të merrni komunikime të tilla. Nëse e bëni këtë, ne ju kërkojmë që të na njoftoni menjëherë.

Për të menaxhuar Cookies dhe për të kuptuar më shumë se çfarë janë ato:

Dëshironi të çaktivizoni një cookie, ose të kuptoni më shumë se çfarë janë këto? Kontrolloni seksionin "Cookies" të kësaj politike për detaje të plota se si ta bëni këtë.

Si të bëni një ankesë

Nëse dëshironi të na kontaktoni për ndonjë nga të drejtat tuaja ose nëse ankoheni për mënyrën se si ne përdorim informacionin tuaj, kontaktoni ekipin tonë të Shërbimit ndaj Klientit ose na dërgoni email në nakontaktoni@vodafone.com. Ne do të bëjmë çmos për të ndihmuar, por nëse nuk jeni ende të kënaqur, mund të kontaktoni Zyrën e Komisionierit Për Informimin dhe per Mbrojtjen e të Dhënave Personale [IDP-në – detajet e tyre janë në https://idp.al/]

Të lutem prit