Suport
Vodafone First Class Service
Duke ju vlerësuar si klientin tonë First Class ne ju mundësojmë:
- Agjent të dedikuar 24/7
- Zgjidhje të menjëhershme duke plotësuar formën ose duke telefonuar në numrin 144
- Eliminim të letrave dhe shkresave
Jeni klient First Class?
Agjent i dedikuar 24/7Qëllimi ynë është t'ju përmirësojmë ekperiencën, duke ju vënë në dispozicion një agjent të dedikuar 24/7 .
Zgjidhje e menjëhershme
Plotësoni formën ose telefononi numrin 144 për të marrë zgjidhje në kohë reale për shërbimet mëposhtë:
- Aktivizim i shërbimit roaming
- Aktivizim i thirrjeve ndërkombëtare
- Rivendosje të password të faturës elekronike (eBill )
- Rivendosje të kodit për shërbiminin SOS Credit
- Aktivizim i shërbimit të internetit
- Provizionim/Deprovizionim të 4G
- Bllokim i thirrjeve hyrëse/dalëse
- Aktivizim i shërbimit të sekretarisë telefonike
- Zëvendësim i numrit
- Kërkesë për kodin PUK1/PUK 2
- Ndryshim i numrit
Eliminim i letrave
Gjithçka do të jetë më e thjeshtë dhe e lehtë, pa nevojën e letrave dhe shkresave
Nuk jeni regjistruar në First Class?
Ju mund të shkarkoni dhe plotësoni formën për t'u regjistruar në shërbimin First Class.
Pasi të keni plotësuar dhe firmosur formën, dërgojeni tek Account Manager-i juaj ose na kontaktoni në bidandcontract@vodafone.com.
Për informacion dhe suport për shërbimin fiks, ju mund të na kontaktoni në:
Numrin 144 për suport teknik dhe mbi faturimin ose duke shkruar në adresat e mëposhtme të email-it:
Për suport teknik gigabusiness@vodafone.com
Për ankesa mbi faturimin giga.finance@vodafone.com
Për informacion giga.sales@vodafone.com