Kapërcimi i ndarjes dixhitale: Fondacioni Vodafone feston Ditën Botërore të Aftësive të Rinisë
Në vitin 2023, Bashkimi Evropian vërejti një rritje modeste në aftësitë bazë dixhitale midis qytetarëve të tij, me vetëm 55.6% të pajisur, nga 53.9% në 2021. Ky progres është më pak se norma e nevojshme e rritjes vjetore prej 4.5%, e nevojshme për të përmbushur objektivin e vitit 2030 . Këto shifra nënvizojnë nevojën urgjente për përpjekje të përshpejtuara për të kapërcyer hendekun e aftësive dixhitale.Fondacioni Vodafone është krenar që është në ballë të këtij misioni, duke drejtuar programe arsimore në të gjithë Europën, programe këto, që fuqizojnë studentët dhe të rinjtë me aftësi thelbësore dixhitale dhe u mundësojnë mësuesve dhe trajnerëve të përdorin teknologjinë dhe të mësojnë aftësitë dixhitale pa njohuri paraprake në këtë fushë.
Në Hollandë, Rob van Dael, një mësues i përkushtuar në shkollën fillore De Zonnewijzer, integron programin Master Online të Fondacionit Vodafone në kurrikulën e tij. “Nxënësit tanë marrin mësime të shkrim-leximit mediatik nga klasa e 5-të e tutje, gjashtë herë në vit,” shpjegon Rob. Duke përdorur Masters Online, Rob ka parë një rritje të konsiderueshme në ndërgjegjësimin dhe angazhimin e studentëve të tij me temat dixhitale. “Ata kënaqen duke shkëmbyer përvojat e tyre në internet dhe janë shumë të hapur dhe të sinqertë. Është e mrekullueshme t'i shohësh ata kaq entuziastë për të mësuarit,” shton ai.
Në Spanjë, programi DigiCraft ka transformuar arsimin në shkolla si CEIP la Gaviota në Madrid e cila vuan nga përqindjet e larta të mungesave. "Ne krijuam lëndën e Teknologjisë, e kombinuam atë me Artet Plastike dhe pamë një rritje dramatike në angazhimin e studentëve," thotë një mësues. Një tjetër edukatore nga shkolla Senegüé thekson ndikimin e programit te studentët me vështirësi në të nxënë, duke vënë në dukje se si DigiCraft ka përmirësuar vetëvlerësimin dhe kreativitetin e tyre. "Ne kemi kaluar nga të mos dimë se si të ndezim një tablet, në fitimin e Super Sfidës rajonale të DigiCraft dy vjet radhazi," thonë ata me krenari.
Në Gjermani, mësuesi Markus Kohlstädde vlerëson programin "Coding for Tomorrow" me ndihmën e nxënësve të shkollës së tij për fëmijët me nevoja të veçanta për të zhvilluar aftësi thelbësore dixhitale. "Fëmijët që fillimisht nuk kishin njohuri bazë në kodim, tani janë në gjendje të krijojnë lojërat e tyre kompjuterike," thotë Markus. Programi jo vetëm që rrit aftësitë teknike, por gjithashtu rrit besimin dhe kreativitetin e studentëve.
Greqia ka parë përmirësime të rëndësishme përmes programit Generation Next. Antonia Kaloudi-Hatzea, një mësuese kimie në Gytheion, ka përdorur programin për të udhëhequr studentët në teknikat STEM. "Studentët kanë demonstruar entuziazëm të shtuar për lëndët që tradicionalisht perceptohen si sfiduese, siç është Fizika," vëren ajo. Programi ka çuar në mendim inovativ dhe lidership mes studentëve që fillimisht ishin indiferentë.
Në Turqi, Nur Çağla Akkaleli Toprak shpjegon se Projekti Artificial Intelligence Stars e ka ndihmuar atë të mësojë për teknologjitë e reja dhe të rritet: “Me AI Stars, mësova se ka shumë aplikacione të inteligjencës artificiale që mund të përdoren në fushën e arsimit. Këto aplikacione janë aplikacione të përditësuara që e bëjnë më të lehtë përgatitjen e përmbajtjeve arsimore si mësues dhe i bëjnë më interesante proceset mësimore. Kjo gjithashtu ka kontribuar në zhvillimin tim profesional.”
Në Itali, Ersilia Pagano në Istituto Istruzione Superiore Nitti në Portici përdor kurrikulën LV8 për të mësuar aftësitë dixhitale dhe sipërmarrëse. “Nëpërmjet LV8, studentët zhvillojnë kompetenca në STEM, sociale, dixhitale dhe sipërmarrje,” shpjegon Ersilia. Struktura e programit përputhet me standardet kombëtare arsimore dhe ka përmirësuar ndjeshëm angazhimin e studentëve dhe përvetësimin e aftësive.
Në Rumani, Iulia Caba, logopede në Qendrën Shkollore për Arsimin Gjithëpërfshirës në Cluj-Napoca, përdor programin "Shkolla e së Ardhmes" për të zhvilluar aftësi dixhitale te nxënësit me aftësi të kufizuara intelektuale dhe çrregullime të spektrit autik. “Ne kemi përdorur metodologji novatore për të zhvilluar aftësitë dixhitale të studentëve përmes lojërave dhe eksperimenteve,” thotë ajo, duke vënë në dukje ndikimin pozitiv të programit në angazhimin dhe zhvillimin e aftësive të studentëve.
Në Shqipëri, mësuesja Valentina Ismaili nga shkolla fituese “Sulë Harri” vazhdon të përdorë kurrikulat e projektit Generation Next me nxënës. “Kjo ishte hera e parë që kurrikulat STEM iu prezantuan studentëve tanë, vëren ajo. Së bashku me studentët e mi vazhduam të përdorim kurrikulat STEM te projektit Generation Next dhe të zhvillojmë projekte të tjera, njëri prej tyre i nderuar së fundmi me çmimin e tretë në Science on Stage Europe, Festival 2024.
Fondacioni Vodafone mbetet i përkushtuar për të ofruar mbështetje për edukatorët dhe studentët përmes programit Skills Upload Europe. Duke vazhduar të inovojë dhe bashkëpunojë, Fondacioni Vodafone synon të mbyllë hendekun dixhital dhe të fuqizojë brezin e ardhshëm me aftësitë që u nevojiten për të pasur sukses në një botë gjithnjë e më dixhitale. Mësoni më shumë rreth punës së Fondacionit Vodafone këtu:
https://www.vodafone.com/vodafone-foundation/focus-areas/skills-upload-europe